12 Aralık 2014 Cuma

Balm Jovi Palet - The Balm


Herkese Merhabaa :) 
The Balm çılgınlığına katılmayanımız kalmadı gibi bişey artık. Ben bugün sizlere kullanmaya yeni başladığım Balm Jovi Paletiyle ilgili incelemelerimi yazıcam. The Balm yurt dışında HighEnd bir marka yani yüksek kalite sayılan bir marka. Ülkemizde Gratislerde bulabileceğimiz bu marka yurt dışı fiyatlara göre oldukça uygun hele ki indirim gününde yakalarsanız Allaaaah :)) Tadından yenmiyor dostlar.
 
Balm Jovi Paleti makyaj kiti olarak hazırlanmış aslında. İçerisinde aydınlatıcı, ruj, allık ve farlar bulunuyor. Tam çantaya atıp çıkmalık. Kapağı mıknatıslı yapısıyla kolay kolay açılmıyor. Ve üzerinde bulunan kalpli aynası kalbimi tekrar tekrar çalıyor :) 
  1.  İçerisinde 12 adet Far bulunuyor.
  2. Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı
  3. Milly ve Vanilly Ruj
  4. Frat boy yada Down boy karar veremiyorum bir Allık.                 
               


Paketin iç görünümü bu şekilde. Allık, ruj ve Aydınlatıcı isimleri paletin içeresinde farklı adlandırılmışlar. O yüzden allığın hangisi olduğunu tam bilemiyorum :)
Ama görünüşü çok şık. Kullanımı çok rahat. Özellikle ruj bölümünün kapağı farları ve aydınlatıcıyla allığı örten kapaktan bağımsız dizayn edilmiş. Bu kullanışı daha da arttırıyor çünkü onların tozu rujlarınızın üzerine yapışmıyor :)
Rujlarınızı kapatan kapağın alt kısmında ise hangi farı hangi farla,rujla ve allıkla kullanacağınızı tavsiye eden bir bilgilendirme bulunuyor.

Farların pigmentasyonu iyi. Sürülürken çok rahat bir uygulama sağlıyor benim tek sorunum biraz tozutması oluyor. Daha önce kullanmış olduğum farlarda bu kadar bir tozutmayla karşılaşmamıştım.
Rujları kalıcı ve kolay sürümlü. Allığı yanakta çok tatlı bir pembelik bırakıyor ve kalıcığı çok hoşuma gitti. Aydınlatıcı ise muhteşeemmmm.. Yüzünüzde sağlıklı bir ışıltı bırakıyor. Ve bana göre düğüne gider gibi bir pırıltı olmuyor kesinlikle. Daha doğal daha hoş duran kadifemsi bir bitiş sağlıyor.

Benim görüş ve fikirlerim ve böyle. Fiyatını sorucak olursanız açıkcası sevgilimden hediye geldiği için bilmiyorum ama tahminimce 75 tl. gibi bir fiyatı vardır. Değer mi, çok Pahalı diyebilirsiniz ama şunu da düşünmek lazım zaten bu ürünleri tek tek almaya kalksanız başka markalardan dahi aynı fiyata çıkarsınız. O yüzden bu palet The Balm'ın en başarılı ve ekonomik paletlerinden bence. Ama yine de indirimde yakalamanız çook daha avantajlı :) 


XOXO :)

 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder