13 Aralık 2014 Cumartesi

Urban Care Bio/Keratin Saç Bakım Maskesi

Herkese Merhabaaa :)
Bugün sizlere yeni keşfettiğim bir saç bakım maskesinden bahsedeceğim. Daha önce niye almamış ve kullanmamışım diye de hayıflandım açıkcası :)
Ürün bize saçın yapısını desteklemek için geliştirilen Bitkisel Keratin içeren özel formülüyle saç telindeki yıpranma ve ısıl işlem kaynaklı çatlakları doldurarak saçı onarmayı vaad ediyor.
En en en önemli özellik ise paraben içermiyor oluşu olsa gerek benim gibi ürünlerde paraben olup olmadığına dikkat ediyorsanız bu ürünü kaçırmayın :)



  • Saçın yeniden yapılanmasına ve dayanıklılığını arttırmasına yardımcı olur.
  • Saça yumuşaklık ve nem kazandırır. 
  • Paraben içermez. 



Tüm bunları benim için sağladı mı Evet. Hem de kesinlikle evet. Saçlarımda boya olduğu için eskisi gibi nemli ve bakımlı gözükmüyordu hepsini geçtim saçlarımı tarayamıyordum keçeleşmiş haldeydi ve bunu feci halde üzüyordu ama bu ürünle tam bir mucizeye kavuştum. Saçıma nemi kazandırması ve asla yağlanma yapmaması çok hoşuma gitti. Ki saçları ve cildi biraz yağlı yapıya sahip birisiyimdir.

Uygulanışına gelince ben duş sırasında ıslak saça uyguluyorum ve 1 dakika kadar bekliyorum. Ardından durulamaya geçtiğinizde eminim benim gibi çığlıklar atıcaksınız saçınızın o yumuşaklığına. :)
Ayrıca o şampuanların söylediği dökülmeyi engelleme olayını da fazlasıyla gerçekleştirdi. Dediğim gibi işlem görmüş bir saçım var ve dökülme, kuruluk baş problemlerindendi. Urban Care'i gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim herkese.

Gratislerden temin edebilirsiniz Watsons'da da var. 
Ben 14.90 gibi indirimli bir fiyata almıştım ama indirimsiz fiyatıda çok pahalı değil. en fazla 25'tir tahminimce. 
Değer mi kesinlikle değer. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder