12 Aralık 2014 Cuma

Garnier Aktif, Saf ve Temiz Yoğun Bakım / Garnier Tazeleyici Tonik İncelemesi



 Hazır kış gelmiş ve cildimiz ne yapacağını şaşırmışken bu iki mucize üründen bahsetmek istedim. Cildiniz Karma bir yapıya sahipse, sivilce oluşumuna yatkınsa kesinlikle Garnier'ın Aktif Saf ve Temiz Yoğun Bakım Temizleme Jeli'ni almalısınız.



Ferah bir kokuya sahip ve kullanırken bir pompa almanız tüm cildinize fazlasıyla yeterli geliyor.
Uygulanışı nemli cilde parmak uçlarıyla masaj yaparak oluyor. Yüzünüzde beyaz ve yumuşak ama köpürmeyen bir hale dönüşüyor. Pompalı kapağıyla bir kez aldığınızda yüzünüze yeterli geliyor.
Ben bu ürünü cildimde sivilceler oluşmaya başladığında ACİL durum alarmına geçip almıştım daha önce hiç kullanmamıştım. Kullandığımın ertesi günü niye daha önce keşfetmemişim dedim.
Ertesi gün sivilcelerimde gözle görülür bir kuruma oldu ve 2 gün içerisinde benim sivilcelerimden de onların bıraktığı kırmızı izlerden de hiç eser yoktu.
Bu kadar hızlı etki edebiliyor olmasındaki en önemli sebep çok büyük ihtimal içeriğinde bulunan Salisilik Asit diye düşünüyorum. Ama bu cildinizde asla kuruluğa yol açmıyor. Tabi Tonik ve Nemlendiriciyle birlikte kullanırsanız. Tek başına kullanıldığında nasıl bir sonuç verir kuruma yapar mı bilmiyorum.

                                                        
                                                         İçeriğini merak edenlere :) 


Çok memnun kalarak kullanıyorum hala bittiğinde nasıl bir sonuç almış olucam merak ediyorum. Tabi ki her jel temizliğinin ardından yaptığımız gibi Tonikle cildi yatıştırma işlemine geçiyoruz. Jeli aldığım gün Garnier'ın Tazeleyci Toniğini de aldım..
                


Cildim Karma olduğu için bunu tercih ettim ama sizin cilt tipiniz farklıysa ona göre de tonikler mecvut. Ben Tonikten memnun kaldım genel anlamda. Tek sevmediğim yanı kullandıktan sonra cildimde 1 dakika kadar yapış yapış bir his oluşturması oldu. Yaklaşık 1 dakika sonra bu durum geçiyor neyse ki. Yani kısaca bu ikiliyi çok sevdim. Sivilce problemi olanlara şiddetle tavsiye edebileceğim iki ürün oldular :) 

Fiyatları da çok uygundu. Ben Temizleme Jeli'ni 14.90, Tazeleyici Toniği ise 12.90'a aldım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder